Hospitalets Brugerråd – fordi din erfaring tæller
Her kan du læse om Dansk Gigthospitals brugerråd, hvad de laver og hvem som kan være en del af det.

Hvorfor har vi et brugerråd?
På Dansk Gigthospital tror vi på, at den bedste behandling skabes i samspil med dem, det hele handler om – nemlig patienter og pårørende. Derfor har vi et brugerråd, hvor dine erfaringer og perspektiver er med til at gøre en reel forskel.
Brugerrådet blev oprettet i 2016 og er et vigtigt bindeled mellem hospitalets ledelse og dem, der bruger vores tilbud. Her kan du være med til at forme fremtidens behandlingstilbud, forbedre patientoplevelsen og bidrage med input til alt fra kommunikation og fysiske rammer til større strategiske beslutninger.
Hvad laver brugerrådet?
Brugerrådet mødes tre gange årligt og fungerer som et rådgivende og idéskabende forum. Vi har blandt andet bidraget til:
Hvem kan være med?
Brugerrådet består af 12 medlemmer:
Vi søger løbende nye patienter og pårørende, som har lyst til at dele deres erfaringer og gøre en forskel for andre.
Du bliver valgt for en treårig periode og deltager i møder med fysisk fremmøde. Det er frivilligt og ulønnet, men vi dækker dine transportudgifter efter statens lave takst.
Din deltagelse har ingen indflydelse på din behandling – men stor betydning for udviklingen af hospitalets tilbud.
Gør din stemme hørt
Har du noget på hjerte om dét at være patient eller pårørende på Dansk Gigthospital – og vil du være med til at skabe forbedringer for andre?
Så er du meget velkommen til at kontakte os.
Kontakt
Konsulent og kommunikationsmedarbejder Annemette Juul Bladt på mail,
abladt@danskgigthospital.dk eller på telefon 7365 4050.
Du kan også kontakte brugerrådets patientrepræsentant Christa Rose på mail christa.6400@gmail.com.
Dagsorden & referater
Her finder du oversigten over afholdte møder samt muligheden for at hente dagsorden og referat.
Møde d. 19. maj 2025
Møde d. 20. januar 2025
Møde d. 9. september 2024
Møde d. 6. maj 2024
Møde d. 22. januar 2024